00 Kč

V košíku zatím nic není

Procházet doporučené produkty

Způsoby doručení

  • Zásilkovna Zásilkovna - Výdejní místa 69 Kč
  • GLS GLS - Výdejní místa 69 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balíkovna79 Kč
  • Zásilkovna Zásilkovna - Doručení domů 99 Kč
  • GLS GLS - Na adresu 99 Kč
  • Česká pošta Česká pošta - Balík do ruky 99 Kč

100 rad pro obchodního zástupce audiokniha

Autor: Dan Miller
(0)

Audiokniha 100 rad pro obchodního zástupce, kterou napsal Dan Miller. Základní heslo pro obchodního zástupce zní: Buď připraven. Snad v žádné jiné profesi se tolik nevymstí amatérismus, jako právě u obchodního zástupce

Celý popis
  • Rok vydání2012
Audio kniha100 rad pro obchodního zástupceUkázka z knihy
290 Kč
  • Ihned k poslechu – MP3 ke stažení

Potřebujete pomoct s výběrem?

Rádi vám poradíme
(Po-Pá 9:00-16:00)

Popis

Základní heslo pro obchodního zástupce zní: Buď připraven. Snad v žádné jiné profesi se tolik nevymstí amatérismus, jako právě u obchodního zástupce. Improvizovat na bojišti se nevyplácí a ztráty z promarněných šancí lze vyčíslit téměř na korunu přesně. Špičkový obchodní zástupce ví, že 80 % úspěchu tvoří příprava. Dobrá zpráva je, že všechny dovednosti kolem úspěšného uzavírání transakcí se lze rychle naučit. Pro koho je tento audiotitul určený: pro obchodní zástupce pro živnostníky pro majitele menších firem pro vedoucí obchodního týmu Obsah: Prodej jako profese Jak si naplánovat a realizovat dvojnásobek transakcí Cíle zisky prodej Propočet hodinové sazby práce Detailní plánování prodeje Zdokonalování činností Analýza procesů prodejce Omezující faktory Plánování schůzek Proces uzavírání transakcí Účinné přesvědčení zákazníka ke koupi Neúplná nabídka a nevhodná příprava Nezbytné vědomosti prodejce Potvrzování termínů Kdy je perfekcionismus překážkou

Parametry

  • Délka50 minut
  • InterpretVěra Vojtková
  • Jazykcs
  • NakladatelMediaempire s.r.o.
  • Rok vydání2012
  • EAN9788086231495
Celý popis a parametry Skrýt popis a parametry

Celkové hodnoceníHodnocení zboží sbíráme od reálných zákazníků, kterým po odeslání objednávky posíláme e-mailem žádost o hodnocení objednaných produktů.

0 %